06 - 18 68 39 30 info@imyourva.nl

Voor opdrachtgever Conceptors, verhuurder van diverse bedrijfsverzamelpanden te Den Haag/Scheveningen, Voorburg en Leidschendam, zoek ik een Community Manager, voor 28 – 32 uur per week, per zo spoedig mogelijk, start in overleg.
Het gaat om een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar, met uitzicht op verlenging. 

Jij wilt graag onderdeel zijn van een groeiend bedrijf en draagt graag jouw steentje bij aan een groter goed. Je hebt ervaring met sales en warm klantcontact. Daarnaast houd je overzicht, werk je gestructureerd en ben je zorgvuldig. Ook vind je het fijn om samen te weken met een team dat jou op afstand ondersteunt.

Zoek jij dus een nieuwe functie met veel vrijheid, ben je een echt mensenmens en houd je van afwisselend werk? Dan hoor ik graag van jou!

Over Conceptors

Eigenaren Fieke en Xander maken met hun bedrijf Conceptors al ruim 10 jaar een positieve impact op uiteenlopende doelgroepen. Hun bedrijf is ontstaan toen ze zelf geen geschikte werkruimte konden vinden, nu verhuren ze zélf inspirerende werkruimtes in karakteristieke gebouwen waar ondernemers het beste uit zichzelf kunnen halen.

Inmiddels exploiteren ze 8 bedrijfsverzamelgebouwen en bedienen een toffe groep van zo’n 350 ondernemers/huurders in Den Haag, Voorburg en Leidschendam.

Wie die enthousiaste huurders zijn?
Denk aan creatieven, zoals o.a. ontwerpers, musici en makers.
Ook zakelijke dienstverlening, zoals o.a. marketing en communicatie bureau’s en administratiekantoren.

En gezondheidszorgprofessionals, zoals o.a. coaches, therapeuten en accupuncturisten.

Voorop staat de warme cultuur in dit bedrijf, waarin geïnvesteerd wordt in goede, betrokken mensen met het hart op de goede plaats.

Functieomschrijving

Als Community Manager is voor jou geen dag hetzelfde:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor huurders en potentiële huurders; 
  • Je rouleert tussen de 8 gebouwen met als vaste plek De Stadhouder in Den Haag / Scheveningen;
  • Je ontvangt potentiële huurders voor bezichtigingen, doet de follow-up (prijsindicaties en overeenkomsten maken en verwerken), sleuteloverdracht en instrueren nieuwe huurders;
  • Je zorgt voor afscheid/oplevering ruimtes bij vertrek huurder en benadert nieuwe gegadigden van wachtlijst contacten; 
  • Je legt verbindingen tussen huurders, organiseert activiteiten t.b.v. community building (denk aan lezingen, workshops, open huis en borrels); 
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor facilitaire zaken en instrueert de vaklieden (denk aan o.a. schoonmaak, onderhoud en sleutelbeheer);

  • Opleiding en leeftijd is niet belangrijk, wat dan wel? Eigen initiatief en een goede drive. Net als persoonlijkheid, wat je kunt en of je eager bent om te knallen en echt het verschil wilt maken! 

Functie-eisen

Voor deze functie zoek ik iemand met een open mindset en ambitieuze werkhouding én die voldoet aan de volgende kenmerken: 

  • Je bent goed in communicatie en sales, want je bent het eerste aanspreekpunt van onze organisatie; 
  • Je werkt graag voor kleinschalige organisaties die op een bijzondere manier van betekenis willen zijn (ervaring in de vastgoed sector is een pré);
  • Je kunt goed vanuit een bepaalde visie en structuur werken én stuurt bij waar nodig; 
  • Je houdt ervan om bezichtigingen uit te voeren en de eerste contactpersoon te zijn voor huurders;
  • Je kunt gestructureerd, zelfstandig en klantgericht werken, ook in een dynamische omgeving; 
  • Je kunt goed schakelen en gelooft heilig in de kracht van verbinding en communities bouwen en bent bekend met de vastgoed sector; 
  • Je bent flexibel, empathisch en energiek, staat positief in het leven en hebt een passie én talent voor mensen;
  • Je hebt oog voor detail en facilitaire zaken (lees o.a. onderhoud). 

 

Aanbod

  • Een veelzijdige baan, met veel vrijheid, je kunt flexibel jouw werkdagen en -tijden bepalen; 
  • Hybride werken mogelijk, 50% kantoor en 50% thuis;  
  • Een laptop en telefoon van de zaak;
  • Een marktconform salaris (incl. pensioenvoorziening en afhankelijk van je ervaring);
  • Een plek in een warm en informeel team, je krijgt er enthousiaste collega’s (op afstand) bij 🙂 ;

  • Startdatum in overleg, een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar met uitzicht op verlenging.

Sollicitatie

Herken jij jezelf vrijwel volledig in dit profiel én zoek je een leuke nieuwe functie, waarin jij veel vrijheid hebt binnen een fijn team?   

Stuur dan jouw sollicitatie (c.v. met korte motivatie) zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval vóór 16 maart 2023 o.v.v. ‘Community Manager’ naar info@imyourva.nl!
Na je sollicitatie neem ik snel contact met je op. 

Ook bij vragen kun je contact opnemen via info@imyourva.nl of bellen naar 06 – 18 68 39 30. 

Veel succes en hopelijk tot snel! 

I’M your V.A.
Iris Mobron

© 2023 I’M your V.A.  |  Privacy Verklaring |  Disclaimer

Share This